13 Mart 2011 Pazar

Kaynakçı !?

Şu blogların kapatılması olayı beni fena gerdi.. Ciddiyim. Yazamadım diye içimde bi' tuhaflık oldu. Gaz sıkışması gibi.. Yazı sıkışması oldu yahu bildiğin..
Nerden başlayayım hiç bilmiyorum..Çok karıştı şimdi yazarken..
Şurdan başlayalım bakalım;
Bugün minibüste gelirken - ya da size göre,giderken - duvarda "kaynakçı" yazıyordu. Kaynakçı diyince de,aklıma şey geliyor benim böyle sinsi,insanların arasına girmeye çalışan bi tip.. Hani "araya kaynamak" deyimi vardır ya..Onun gibi bişey.. Kaynakçıların yeşil,kısık gözleri vardır mesela. Sinsi bakarlar,çok samimi olduğun kişiyle kaynakçı çağırma derim..Ben çağırmam mesela,adam araya kaynar kesin. Olmaz ifinim.
Ne bileyim ayrıntılara çok takılıyorum çok büyüyor kafamda. Zaten kocakafalı gibiyim de ben biraz..

Ama kimse bilsin istemezdim mesela gizli bi fantezi gibi.

Hiç yorum yok: