Bugün çok saçma bi' şekilde fırlayarak uyandım. Bi 'insan' hiç öyle uyanır mı? kalktığımda gözlerim kapalıydı.aldım telefonla konuştum,sonra tekrar yattım. Bazen geri zekalı oluşum üzerinde uzun uzun konuşasım geliyor.
Kalktığım gibi ütümü yaptım, -hâlâ içim tuhaf- .. Sonra açayım bi şarkı falan derken baya baya kendime geldim hatta o kadar kendime geldim ki ütüyü on dakikada bitirip dans etmeye başladım.bkz ..
Sonra o ayakkabı şunun teki bu ayakkabıyla bu çorap gitmez derken on beş dakika içinde -ben!- hazırlandım.
Otobüste yaşlı bi amcayla tanıştım. O kadar sevimliydi ki gözlerim doldu.Adamın verdiği şeker üzerinden pis düşünceler ürettim -mesela içine uyuşturucu doldurmuş iğneyle.. Ya da mesela şeker görünümünde ilaçmıştı .. Mesela adam beni kaçıracak böbreklerimi çalıcakmıştı.- Bunların hepsini tabii şeker bittikten sonra düşündüm. -evet,ne diyorduk?geri zekalılığım.evet.- ya neğolacağıdı?
Maskoda iki saat saçmaladıktan sonra foruma gitmeyi akıl ettik. Orada annemin arkasından tutup 'çuuuf çuuff çuuff' gibili tren yaparken hocamı görmeyeyim mi?! Ben kadın hakkında konuşurken karşı masaya bi tane kıvırcık oturdu. - sekrıt.- Sorna tabi yerimde durur muyum ben. Tanrı aşkına burada benden bahsediyoruz. Bakıştık falan. Sonra ikimiz aynı anda kalktık ya lan! -sekrıt vol 2- Merdivende çocuğa yetişeyim diyesi koştum at gibi. Ama yetiştim sonunda. Merdivenden indikten sonra arkasına baktı -orda ben varım tabi.- Gülümseyeyim derken,önüne döndü .İşte o sırada annem beni çeke çeke başka bi yere götürdü.Aramız açıldı kıvırcığımla.. NERDESİN KIVIRCIK SAÇLIM böyle gibi bi' şeydi bak
Diyesi ki; benim hep böyle on dakikalık aşklarım oluyor platonik.Çok yanlış..çok..
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder