Öncelikle şu videoyu izleyin,sonra gelip okuyun.
İzlediğinizi varsayıyorum.Yoksa ayıplarım.
Yeni yıla dayımlarda girdim..İki yıldır yeni yıllara dayımlarla giriyoruz.. Kötü olacağını sanmıyorum..
Arkadaşlarımdan da aldığım gazla şarabı kökledim.. Ve dayımın arkadaşından gelen o yorum "Bu kız ilk defa mı içiyor?"
Birincisi ilk defa içiyorum ya da içmiyorum,sana mı içiyorum? sanmıyorum.. O zaman? sen kendi içtiğine bak bence -,-
Tamam herkes daha ilk kadehindeyken benim üçüncüye geçişim belki biraz abartılı olabilirdi ama ne yapayım canım,siz de.. -,-
Sarhoş olum Fıratı,Serkanı ve Ardayı aradım. Aman ne harika
Ertesi gün hepsine tek tek mesajlar attım "dün ne konutuğumuzu hatırlamıyorum" diye.. Rezillik x2
------
İlk defa sarhoş oldum ben kırmızı şarapla.Evet..Çok da güzeldi.Biraz kalabalıktık ama tadı öyle çıkıyormuş..Hindi falan yaptık..O hindi de kocaman bişey içine iç pilavı diye ben bile girerim yani. Mum falan da vardı otantik takıldık beyler. -,- Hatta görgüsüzlük edip masanın fotoğraflarını bile çektim.. Fotoğraf çekmeye bayıldığımı bilmeyen var mı? (kızarmış hindi rengi <3 )
----
Ve ben kendime bi' elbise aldım..İlk defa bi' elbiseyi giyerken bu kadar mutluydum..Ben elbise giymeyi pek sevmem..Ama bunu o kadar beğendim ki,dans ettim giyerken..Çünkü çok sevimli bi' şey o..Bi' de kolye aldım.. Çektim..Onu da koyayım da şöyle..
son olarak da şu şarkıyı dinleyin ve rahatlayın o zaman. ^^
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder